NOVA CONVOCATÒRIA D’AJUDES AL SECTOR TURÍSTIC DE SANT JOAN D’ALACANT

A partir de hui dia 6 d’octubre i fins al 27 d’octubre, tots dos inclosos, les Pimes, Micropimes i autònoms del sector turístic del municipi de Sant Joan d’Alacant podran accedir a una nova convocatòria d’ajudes que posen en marxa les regidories de Desenvolupament Local, Econòmic i Empresarial i de Turisme.


Aquesta nova convocatòria consisteix en una línia d’ajuda subvencionada pel Pla Ten de l’Excma. Diputació Provincial d’Alacant que s’emmarca dins de la “CONVOCATÒRIA D’AJUDES A PIMES, MICROPIMES, AUTÒNOMS DEL MUNICIPI DE SANT JOAN D’ALACANT PER A FER FRONT A L’IMPACTE DE LA COVID-19”.


L’objectiu d’aquestes és minimitzar l’impacte econòmic que la Covid-19 està suposant en el nostre sector a Sant Joan d’Alacant. Els sectors productius en l’àmbit turístic que podràs beneficiar-se d’aquesta línia d’ajuda són:


L’oci i l’hostaleria
Els allotjaments reglats
Les agències de viatges i l’oferta receptiva
Els guies i les empreses de turisme actiu


Sempre que hagen reduït la mitjana mensual de facturació dels mesos què es vaja a sol·licitar l’ajuda (que han d’estar compresos entre l’1 de juliol de 2020 i el 30 de juny de 2021), en almenys el 25% respecte de la mitjana mensual facturada en 2019.


Per a més informació, accedeix al següent enllaç:

http://www.dip-alicante.es/bop2/pdftotal/2021/10/05_190/2021_010238.pdf

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *